ارتباط زناشویی موفق و آشنایی با مشکلات جنسی شایع

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ارتباط زناشویی موفق و آشنایی با مشکلات جنسی شایع

قیمت :
۱۱۲,۵۰۰
تومان

معرفی دوره

ارتباط جنسی سالم یکی از مشخصه های اصلی روابط رضایت بخش و موفق است. در بسیاری از اوقات اختلافات و چالش های زندگی افراد روی عمکرد جنسی آن ها تأثیر می گذارد و در مواقعی نیز برعکس. به این معنا که وجود مشکل در رابطه جنسی بر سایر بخش های ارتباط نیز تأثیر منفی می گذارد. زمانی که شما با مکانیزم طبیعی بدن خود و همسرتان و ابعاد شکل دهنده ی یک ارتباط جنسی سالم آشنایی داشته باشید، می توانید ارتباط رضایت بخش تری را تجربه کنید و چنانچه اطلاعات شما حل کننده ی مشکل موجود نبود، می تواند با بینش دقیق تری که نسبت به مسئله دارید از کمک یک فرد متخصص بهره گیرید. در این وبینار جند مورد از مسائل شایع جنسی نیز مطرح می شوند و اطلاعات اولیه ای درباره ی مدیریت آن ها نیز در اختیار شرکت کنندگان گذاشته می شود.

توضیحات و سرفصل ها

تاریخ برگزاری

18 دی 1399 - ساعت 16 الی 20

 

مباحث

  • شناخت اهمیت اختلالات جنسی
  • آشنایی با روند فعالیت جنسی طبیعی
  • شناخت چند مورد از مسائل شایع در ارتباط جنسی: فقدان یا از دست دادن علاقه جنسی، برانگیختگی آسیب دیده، مشکلات ارگاسم، درد جنسی یا مقاربت دردناک، گرفتگی عضلات مهبل (واژینیسموس)
     

معرفی مدرس

شقایق گرندلر

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!