برقراری رابطه عاطفی موفق در زوجین

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

برقراری رابطه عاطفی موفق در زوجین

قیمت :
۹۹,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

طرحواره ها الگوهای فکری ثابتی هستند که از سال های اولیه زندگی در افراد شکل می گیرند.این الگوها در افکار، احساسات و رفتارهای ما به صورت ناخودآگاه تأثیر می گذارد. به علت عدم آگاهی ما نسبت به این طرحواره ها ممکن است زندگی عاطفی مان دستخوش چالش های بسیاری شود. چرا که ما در خصوص روان شناسی آموزش های لازم را ندیده ایم و بدون شناخت قبلی وارد مرحله ای بسیار مهمی از زندگی مان می شویم. در این دوره شما با انواع طرحواره های شناختی ارتباطی آشنا می شوید و می توانید آن ها را در رفتار خود و یا همسرتان تشخیص دهید و با مدیریت آن ها از تأثیرات منفی شان بر زندگی خود بکاهید

 

چرا باید در این دوره شرکت کنم؟

  • دریافت تحلیل آزمون طرحواره: آزمون های روان شناسی به ما کمک می کنند با برخی از ابعاد وجود خود که به آن ها اشراف نداریم آگاه شویم. نتایج این آزمون می توانند برداشتن گام اول در برقراری یک رابطه عاطفی موفق باشد، چرا که نسبت به خود، شناخت بیشتری کسب می کنیم و در صورت لزوم می توانیم برای تغییر خود برنامه ریزی کنیم.
  • خودشناسی بیشتر: هر چقدر بیشتر خودمان را بشناسیم می توانیم روابط بهتری با خودمان، همسرمان و سایر اطرافیان برقرار کنیم.
  • کمک به کسب آگاهی در خصوص افکار و الگوهای فکریمان: بسیاری از ما نسبت به روند افکارمان آگاهی و کنترلی نداریم، به اصطلاح به جای اینکه ما افکارمان را هدایت و کنترل کنیم، افکارمان ما را کنترل می کنند. اما با شناخت و تغییر آن ها می توانیم زندگی خود را تغییر دهیم.
  • شناخت موانع ارتباطی در خودمان و طرف مقابلمان: بسیاری اوقات ممکن است رفتارهای خاصی داشته باشیم که باعث شود در ارتباط به طرف مقابلمان فشار بیاوریم، بیش از حد به آن ها وابسته شویم، خود را وقف نیازها و خوشحالی آن ها کنیم و در دراز مدت خودمان از این روند آزرده شویم، و یا ارتباطی را که به اصطلاح پاسخگو نیست و نیازهای ما را ارضاء نمی کند را حفظ کنیم. با شناخت علل و ریشه های این رفتارها و تلاش در راستای تغییر آن ها می توانیم روابط سالم و موفقیت آمیزی را تجربه کنیم.
  • تجربه ارتباطی سالم، امن و با ثبات: با شناخت چهارچوب های کلی فکری در خودمان و طرف مقابلمان می توانیم با تغییر این چهارچوب ها روابط بهتری را تجربه کنیم. چنانچه خودمان و یا طرف مقابلمان تمایل به تغییر داشته باشیم، می توانیم با استفاده از راهکارهای پیشنهادی در کارگاه و سایر منابع این روند را آغاز کنیم. چنانچه هنوز درگیر یک ارتباط جدی نشده باشیم نیز می تواند به ما در شناخت ویژگی های یک ارتباط سالم و انتخاب یک همراه مناسب کمک کند
     

توضیحات و سرفصل ها

 زمان برگزاری وبینار

11 دی ماه 1399 - ساعت 16 الی 20

 

آن چه در این دوره یاد خواهید گرفت

  1. اجرای آزمون طرحواره و شناسایی طرحواره های فعال شرکت کنندگان
  2. شناخت کامل ده طرحواره ارتباطی مؤثر بر روابط عاطفی، ریشه ها، انواع و نمودهای رفتاری 
  3. ارائه راهکارهای اولیه برای کسب بینش بیشتر نسبت به طرحواره ها و تغییر آن ها
     

معرفی مدرس

شقایق گرندلر

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۰
    دوره مفیدی بود -- تست واقعا نزدیک بود و در مورد رفتارهای عاطفی کاملا توضیح دادند. ممنون از استاد
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    ممنون از شما من با همسرم شرکت کردم و خیلی کاربردی صحبت میکردن. بعد از دوره متوجه یکسری اشتباهاتم شدم. لطفا در مورد کارگاه های بعدی اطلاع رسانی کنید
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    من فقط برای تستش ثبت نام کردم، ولی خدایی دوره خوبی بود. استاد عالی عالی
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
    کاملا در مورد همه مطالب توضیح میداد و وقتی همه متوجه میشدن میرفت تیتر بعدی. من با نت معمولی اومدم و مشکلی هم نبود. فیلم ها رو کی ارسال می کنید؟
    • profile_pic
      تیم محتوا
      ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      سلام، لینک دانلود فیلم به تلفن همراهتان پیامک شده است.
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    خداروشکر من با همسرم رابطه خوبی دارم و از اول سعی کردیم همدیگر رو درک کنیم و به حقوق هم احترام بذاریم... ولی به نظرم همیشه باید مواظب رابطمون باشیم. به خاطر همین دوست داشتم تو تست این دوره شرکت کنم و خودمو بیشتر بسنجم. جالب بود ممنون
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
    میتونستید زمان بیشتری بذارین.................................
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
    ای کاش حضوری هم برگزار بشه...
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    دوره های بعدیتون رو اطلاع رسانی کنید
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    ببخشید من نتوانستم ثبت نام کنم، فیلم دوره رو میتوانم داشته باشم؟ درصورت برگزاری مجدد، چطوری میتوانم مطلع شوم؟
    • profile_pic
      تیم محتوا
      ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      سلام، فیلم دوره برای حاضرین ارسال می شود. و به احتمال زیاد با توجه به استقبال کاربران این دوره در اواخر مهرماه تکرار میشود.
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    عالی عالی
  • profile_pic
    ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
    جواب تست رو ارسال می کنید؟
    • profile_pic
      تیم محتوا
      ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      بله به ایمیلتان ارسال شد.