وبینار آشنایی با جیرا
-
نام مدرس
مهدی حیدری ( رزومه)
- زمان برگزاری پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۹۹
- مدت دوره ۲ساعت
-
قیمت :رایگان
ظرفیت این دوره تکمیل شده است
ظرفیت این دوره تکمیل شده است
معرفی دوره
شرح دوره
جیرا یک ابزار مدیریت پروژه و پیگیری درخواست است که لازمه ایجاد و پیگیری فعالیت ها، اجرا و پیاده سازی پروژه، درون جیرا می باشد. فعالیت ها می توانند شامل ایجاد و اجرای یک پروژه، مدیریت جریان کارها و یا گزارشات و ... باشد. در جیرا هر پروژه، نمایی مشترک از کارهای یک تیم می باشد که می تواند هر آنچه که باید انجام شود و کارهایی که در حال حاضر در دست اقدام هستند را به تصویر بکشد. هر فعالیت از شروع تا اتمام یک چرخه حیاتی طی می کند که این چرخه حیات اصطلاحا گردش کار نامیده می شود و بسته به ساز و کار یک سازمان می تواند ساده و یا پیچیده باشد. بخش سرویس دسک جیرا نیز قابلیت تفکیک پرتال ورودی مشتریان و کاربران سایر را فراهم کرده است.
هدف دوره
آموزش مدیریت پروژه سازمانها با بروز ترین متد روز دنیا
اصلاح ساختار نرم افزاری شرکت ها
زمان دوره
پنجشنبه 22 خرداد 1399 - ساعت 18 تا 20
مخاطبان دوره
مدیران شرکت ها و سازمانها
مدیران IT شرکت ها و سازمانها
توضیحات و سرفصل ها
سرفصلهای دوره
۱- آموزش مبانی جیرا (Jira Core)
– سطح کاربری
– سطح راهبری
۲- مدیریت پروژههای نرمافزاری (Jira Software)
– سطح کاربری
– سطح راهبری
۳- مدیریت سرویسهای فناوری اطلاعات (Jira Service Desk)
– سطح کاربری
– سطح راهبری
۴- آموزش پیشرفته (Advanced Administration)
* سرفصلهای سطح کاربری
۱- معرفی (Introduction) (26:04)
۲- تعاریف اولیه (Basic Definitions) (26:04)
۳- سلام به جیرا (Hello to Jira) (23:47)
۴- جزییات یک ایشو (Issue Details) (22:40)
۵- ایجاد و ویرایش ایشو (Create and edit issue) (11:36)
۶- توضیحات و کامنتگذاری در ایشو (Description and Comment) (12:37)
۷- زیر فعالیت و لینک کردن ایشوها (Sub-task and link issue) (13:54)
۸- بخش More در ایشو (More options) (08:50)
۹- ثبت زمان کارها در ایشو (Log Work and Time Tracking) (24:18)
۱۰- جستجو در جیرا – جستجوی سریع (Search in Jira – Quick Searching) (23:53)
۱۱- جستجو در جیرا – جستجوی پایهای (Search in Jira – Basic Searching) (11:11)
۱۲- جستجو در جیرا – جستجوی پیشرفته (Search in Jira – Advanced Searching) (53:24)
۱۳- فیلتر در جیرا (Filters in Jira) (50:17)
۱۴- گزارشگیری در جیرا (Reports in Jira) (47:57)
۱۵- داشبورد در جیرا (Dashboard in Jira) (41:22)
۱۶- پرفایل کاربری (Profile) (16:55)
* سرفصلهای سطح راهبری
1- معرفی
2- آشنایی با بخشهای مختلف ادمین
3- نصب ماژولهای اصلی و یکپارچه سازی جیرا با سایر سامانهها
4- تنظیمات ایمیل
5- تنظیمات مدیریت کاربران
6- مدیریت افزونهها
7- workflow
7-1- کار با Issue Type
7-2- طراحی Workflow
7-3- Trigger, Condition, Validation , Properties
7-4- Filed and Screen
7-5- Permission
7-6- Notification
معرفی مدرس
مهدی حیدری
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?
نظر دهید
با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.