وبینار آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
-
نام مدرس
علیرضا حمدالهی ( رزومه)
- زمان برگزاری جمعه, ۰۷ خرداد ۰۰
- مدت دوره ۲ساعت
-
قیمت :رایگان
ظرفیت این دوره تکمیل شده است
ظرفیت این دوره تکمیل شده است
معرفی دوره
دیجیتال مارکتینگ، هر نوع بازاریابی است که با کمک رسانهها و ابزارهای دیجیتال انجام میشود. ایمیل، پیامک، تلویزیونهای شهری، سایت، رسانههای اجتماعی و … نمونههایی از ابزارهای دیجیتال هستند. البته امروزه وقتی درباره دیجیتال مارکتینگ صحبت میشود منظور بیشتر بازاریابی اینترنتی است، یعنی استفاده از وبسایت، رسانههای اجتماعی و رسانههایی مانند ایمیل برای معرفی و فروش محصولات و خدمات.
امروزه با پشرفت ابزار های بازاریابی و تغییر سلیقه و رویکرد های مشتری، همه شرکت ها می بایست بیش از پیش فعالیت های خود را در اینترنت افزایش دهند. اینترنت و ابزار های وابسته به آن موجب شده که فرایند سیستماتیک و به هم پیوسته ای به نام دیجیتال مارکتینگ به وجود آید. دیجیتال مارکتینگ عبارت است از فرایند های به هم پیوسته ای که در راستای افزایش فروش یک محصول خاص، توسط یک شرکت خاص انجام شود.
توضیحات و سرفصل ها
مخاطبان رویداد
- کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
- علاقه مندان به حوزه ی بازاریابی آنلاین و کسب و کارهای اینترنتی
- مدیران میانی و مدیران ارشد سازمان ها
- دانشجویان و گروه ها ی استارت آپ
- کار آفرینان و صاحبان مشاغل
زمان برگزاری وبینار
جمعه 7 خرداد 1400 - ساعت 18 تا 20
معرفی مدرس
علیرضا حمدالهی
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?
نظر دهید
با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.