کارگاه گوگل ادز

پایان یافت

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

ظرفیت این دوره تکمیل شده است

کارگاه گوگل ادز

قیمت :
۷۹,۰۰۰
تومان

معرفی دوره

زمانی که در گوگل؛ عبارتی را جست و جو می‌کنید، در اغلب اوقات، نتایجی را در بالا یا پایین نتایج جست و جو مشاهده می‌کنید که کنار آن ها Ad نوشته شده است. این سایت ها، به صورت طبیعی و ارگانیک در این رتبه ها حضور ندارند، بلکه با پرداخت پول به گوگل در این جایگاه ها دیده می‌شوند.

 

 

اگر سایت شما جدید است و نیاز به جذب مخاطب دارد و یا به هر دلیلی، در برخی کلمات مد نظر خود در نتایج گوگل بالا نیستید، می‌توانید مانند بقیه سایت ها، از شیوه ی تبلیغات در گوگل استفاده کنید و در صفحه نتایج گوگل دیده شوید. برای این کار فقط نیاز به مقداری آموزش و یک کارت اعتباری (و یا استفاده از افراد یا شرکت های واسطه جهت شارژ اکانت) دارید.

 

مخاطبان دوره

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و سئو، مدیران سایت ها

 

زمان برگزاری

پنجشنبه 13 اردیبهشت 1399 - ساعت 17 الی 21

این رویداد با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین برگزار می شود و در انتها، فیلم جلسه برای حاضرین به اشتراک گزاشته می شود.

توضیحات و سرفصل ها

آنچه در این دوره خواهید آموخت

در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه خودتان کمپین های مختلف برای تبلیغات گوگل ادز راه بیندازید، مدیریت و ویرایش کنید، بودجه و قیمت کلمات کلیدی را تعیین کنید، چگونه کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید و در نهایت چگونه یک متن تبلیغ خوب بنویسید.

معرفی مدرس

رضا فیاض فیضی

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

دوره های مرتبط

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!