مبانی تجزیه و تحلیل بیزینس Business Analysis Fundamentals

قیمت :
رایگان

مبانی تجزیه و تحلیل بیزینس Business Analysis Fundamentals

قیمت :
رایگان

معرفی دوره

دوره ضروری و بنیادین یادگیری مهارت‌ها و اطلاعات لازم برای آنالیز و راه اندازی بیزینس های کلیدی تا بتوانید با کسب این مهارت‌ها، تجارت موفق خود را شروع کنید.

مفاهیم کلیدی که برای راه اندازی یک بیزینس کارآمد نیاز است را فرا بگیرید تا باور کنید که شما برای موفقیت ساخته شده‌اید.

با گذشت بیش از 10 سال کار حرفه‌ای در زمینه استخدام و مدیریت آنالیزورهای تجاری، اطلاعات ارزشمند زیادی را کسب نمودم و اکنون زمان آن رسیده که این اطلاعات را با کسانی که در ابتدای راه هستند، به اشتراک بگذارم. من به شما کمک خواهم نمود تا بتوانید اولین قدم‌ها را برای پیمودن یک مسیر کارآمد در زمینه تحلیل تجارت بردارید.

در این دوره، من تمام آنچه را که در طی سالیان طولانی و در اثر حضور در میادین علمی و صنعتی آموخته‌ام را به صورت فشرده در اختیار شما قرار می‌دهم تا بتوانید از این آموزه‌ها به عنوان یک راهنمای کامل و جامع استفاده کنید و بتوانید از بنیادی‌ترین و ساده‌ترین راهکارها برای تقویت مهم‌ترین ابزارهای رسیدن به یک تحلیل حرفه‌ای بهره ببرید.

به یاد داشته باشید که ساختن آینده‌ای استوار، بدون یک پی‌ریزی قوی و هوشمندانه غیرممکن است، در صورتی که اگر کار خود را با یک پایه ریزی قوی و استثننائی شروع کنید، قدرتمندانه‌ترین استارت را برای کار خود داشته‌اید و این شروع قدرتمندانه به معنای استفاده از تجربیات گرانبها برای رسیدن به موفقیتی است که آن را در رویاهای خود می پرورانید.

به هر حال این دوره می‌تواند برای تحلیلگران تجاری و یا کسانی که به تازگی وارد عرصه تجارت و صنعت شده‌اند، اولین قدم در راه موفقیت و رسیدن به یک حرفه سودآور و کارآمد باشد.

توضیحات و سرفصل ها

  • Business Analysis basics – learn what a Business Analyst is, what they do, and how they do it
  • A breakdown of six project methodologies including traditional Waterfall and Agile frameworks
  • Learn how to properly initiate a project by creating a business case that aligns with the business objectives
  • Understand the basics of project requirements and six of the popular techniques used to elicit those details from your stakeholders
  • Gain an overview of various modeling diagrams to help you recognize and understand project documentation
  • Conduct requirement specification - including categorizing, deriving (breaking apart), prioritizing, and validating
  • Have the confidence to successfully facilitate requirements approval meetings

معرفی مدرس

Jeremy Aschenbrenner

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Blanditiis doloremque doloribus harum magni tempora. A accusamus, atque cupiditate, eligendi esse fugiat illum incidunt laborum laudantium, modi molestias odit suscipit ullam?

فیلم های آموزشی

نظرات

نظر دهید

با استفاده از فرم نظردهی زیر به بهبود خدمات کمک کنید.
متن پیام الزامی است!