کارگاه تبلیغات کلیکی و بنری

کارگاه تبلیغات کلیکی و بنری

کارگاه تبلیغات کلیکی و بنری

تبلیغات کلیکی و بنری، تبلیغاتی هستند که شما هر روزه در بسیاری از وبسایت ها، در کامپیوتر و گوشی خود مشاهده می‌کنید. سفارش دهندگان این تبلیغات یا به صورت هزینه ثابت ماهانه/سالانه و یا بر اساس هر کلیک، نمایش تبلیغ و یا عمل انجام شده، هزینه را به منتشرکننده تبلیغ پرداخت می‌کنند؛ به همین دلیل به برخی از این تبلیغات، تبلیغات کلیکی هم گفته می‌شود. زیرا مبنای هزینه، بر اساس تعداد کلیک مخاطبان است.

 

ولی چگونه می‌توان این تبلیغات را راه اندازی کرد؟ چه پلتفرم‌هایی در ایران و جهان برای انتشار تبلیغات در سایت ها وجود دارد، تنظیمات تبلیغ را باید چگونه انجام دهیم و هزینه را به چه صورت مدیریت کنیم؟ همچنین آیا می‌توان (با نمایش این تبلیغات) از این روش کسب درآمد کرد؟

در این کارگاه به این سوالات و بسیاری از مباحث مربوط پاسخ داده می‌شود تا بتوانید به سادگی در سایت های مد نظر، تبلیغات انجام دهید.

زمان برگزاری

21 شهریور 1399 - ساعت 16 تا 21

 

مخاطبان دوره

کارشناسان و مدیران دیجیتال مارکتینگ، مدیران سایت ها

رضا فیاض فیضی

آقای رضا فیاض فیضی  فارغ التحصیل MBA در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه جورج میسون کانادا و مهندس کامپیوتر است.  آقای فیاض از سال 1379 آموزش دوره های آفیس Office را در موسسه ایز ایران آغاز کرد. و تاکنون در مراکز Cavendish College ، سازمان حسابرسی کل کشور، سایپا، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت دفاع، پارس خودور، سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و...  دوره‌های Office، ICDL، MSP، VBA را  تدریس کرده است. آقای فیاض فعالیت‌های اجرایی خود را از سال 84 به عنوان مشاور طراحی و پیاده سازی دوره‌های آموزشی مسئولین دفاتر در پارس خودرو، سازمان تامین اجتماعی و موسسه ایز ایران شروع کرد و به مدت دوسال مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تعاونی صنعت بوقلمون ایران و رییس هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت آق ناز بوده است.

مشاهده پروفایل استاد
شما هم توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.